mandag 14. juli 2014

Ferieliv

Litt sånn bakrusfølelse i dag,
etter ei heil veke med knallvær,
våkna vi til overskya og litt regn i lufta.

Kva gjer vi då?



Tullemor har besøk,
junior er i nabolaget
og eg kan vel rett og slett 
bare sitja og drikka kaffi.

Men eg er så dårlig på det.



Tok litt bildet før helga,
etter at eg hadde kjøpt nydelege roser hos 
Fredheim Blomster.
Dei står fint og blømer enda,
klart dei likar seg best når det ikkje er for varmt.


Hos meg er det kvitt, svart og litt bambus for tida.
Det gjer eit roleg og harmonisk miljø.

Har eit par ting eg har lyst å kjøpe meg, 
men eg ventar litt. 
Må vel innsjå at pengane ikkje vekse på 
tre her hos meg heller.

....så når dettbutikkane lokkar med salg....
er det vanskeleg å stå i mot...

Men no klappar eg igjen pc-en, og lagar middag.
Etterpå vil ungane sjå film,
er det ferie
så er det ferie.

Nyt dagen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar