søndag 30. juni 2013

Hay: Don`t leave me


Kosekroken er komplett.

Eg hadde bursdag på fredag, og for ei som elskar bursdagar er det stort.

Mannen kom heimom ein tur nokre dagar,
og eg vart difor vekka av mann og barn på bursdagen.

Eg fekk finaste teikningen,
kort med "verdens beste mamma" og  i handa hadde dei

Hay DLM bord til meg.


Eg kan no sitje i favorittstolen, ha ein av dei nye Mugtail koppane med kaffi
og sjå øve taxfree bladet,
i fred og ro.


Sånn ser kosekroken ut for tida.

Den er stadig i endring.



Nydelege peoner i fasettvase frå Bolia.
Godteriskål med favorittsnopet frå Riviera Maison
Lyslenke frå Nille
Acapulco stol
Hay Dlm bord kjøpt på Ølen Møbler
Mugtail koppar
Pute frå Louise Roe
Dill og dall frå her og der

Sola kikkar innom i dag,
vi skal på sykkeltur.

God søndag til alle.


4 kommentarer:

  1. Hipp hurra og gratulerer med vel overstått bursdag:)
    Så flott bord du fikk av mann og barn - og kosekroken din er bare så koselig og inneholder mange favoritter hos meg - blant annet stolen og Mugtail-koppene:)

    En riktig så fin søndag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Grattis med overstått bursdag:-)))
    Å sjekk den bursdagsgaven da,kjempe lekker kosekrok!
    Kos deg i kroken din:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått ! Den stolen - og puten og bordet! E l s k ! For en herlig kosekrok :-) god uke til seg - håper solen skinner :-)

    SvarSlett
  4. Gratulera med overstått bursdag !
    Så kjekt med feiring og fine gåver :)
    Kos deg vidare i kosekroken <3
    Klem / Janne

    SvarSlett