mandag 27. mai 2013

Ny vri


Interiørblad-stige


Når eg finn nye bruksområder til ting eg allereie har, blir eg veldig fornøyd.

Trur det var i bladet "Kamille Ideer" eg fekk tips om å bruke stigen min til å 
henge interiørblad på.


Pompongane eg har laga sjølv, kan du lese om framgangsmåten 
i dette innlegget.

Det enkle er framleis det beste!


Interiørblad har eg mange av, alt for mange.
Skal donere ein bunke til Diana sitt loppemarked, har eg tenkt.
Eg abonnere bare på 2 no, eller var det 3?


3 kommentarer:

  1. SÅ LURT
    TI HI JA DET BLIR MASSE BLADER
    NYT UKA SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Dette var jo en flott ide!
    Det hoper seg opp med blader her også, enda jeg bare abonnerer på 1 nå, MEN det er joiker dermed sagt at jeg ikke kjøper andre på butikken :) Men noe bedre har jeg blitt....

    Ønsker deg en fin uke :) klem

    SvarSlett
  3. Så lurt:))
    Stilig ble det!

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett